.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

کدوم شهروند به کدوم عملکرد کامپیوتر علاقه
داره؟

تهرانی: Shortcut

قزوینی: Backup

اصفهانی: Save

شیرازی: Ignore

رشتی: Share

تبریزی: Hang

ریزش موهای خود را به دست خدا بسپارید .. . . شامپو یـــــد الله
دختره به دندان پزشك : آقای دكتر من از دندون كشیدن بیشتر از حامله شدن می ترسم
دكتر : پس یالا زود تصمیم بگیر می خوام صندلی رو تنظیم كنم
آخونده داشته واسه ترکه حرف میزده، میگه: مثلاً اگه سگ بهت حمله کرد باید این آیه قرآن را بخونی. ترکه میگه:آما خوبه که آدم یک چوب هم با خودش داشته باشه ها، چون ممکنده همه سگها عربی بلد نباشند
 
 
 
 
 
 
 
============ ======
غضنفر میره ختم ازش می پرسن شما؟
میگه من سایر بستگانم !
============ ========
مرد عاشق تا وقتی ازدواج نكرده نا تمام است
وقتی كه ازدواج كرد كارش تمام است



==========
دعای لرها بعد از نماز
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی مواضب خودت باش


============ ==
غضنفر میره دستشویی هرچی زور زد آروغ میزد
به خودش میگه : نكنه برعكس نشستم !!!

============ ==
رشتیه میزنه به ماشینه تهرونیه ، یاروشروع میكنه به فحش دادن : من خواهرتو ، مادرتو ، زنتو . .. .
رشتیه میگه : اووووو!
یه تصادف كردیم چرا شهوتی میشی !!!


============ =====

 
 
 
 
 
 
 
روباهی به زاغی گفت: چه دمی، چه سری، عجب پایی! زاغ عصبانی شد و گفت: بی‌تربیت! خجالت بکش.. اون موقع من کلاس اول بودم... حالا شوهر دارم



:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : امین
ت : سه شنبه 31 خرداد 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد