دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : حسین صفاست ، آهنگساز : محسن چاوشی ، تنظیم : بهنود فدوی

این آهنگ تیتراژ فیلم لامپ ۱۰۰ می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون :

من از غل و زنجیر میترسم
از آه بی تاثیر میترسم
از اتفاق ظاهرا ساده
از اتفاقی که نیفتاده
میخندم و از خنده میترسم
هر روز از آینده میترسم
زیر بید بی مجنون میشینم
زیر شر شر بارون میشینم
فکر میکنم شاید برگردی
با خودم می گم باید برگردی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون

♫♫♫♫♫♫
خنجر واسه ی این سینه کافی نیست
عاشق کشی رسم تلافی نیست
ای چشم ، از دیدن خلاصم کن
از چشم پوشیدن خلاصم کن
اینقدر گیجم که نمیدونم
باید تو رو از چی بترسونم
زیر بید بی مجنون میشینم
زیر شر شر بارون میشینم
فکر میکنم شاید برگردی
با خودم می گم باید برگردی
زیر بید بی مجنون میشینم
زیر شر شر بارون میشینم
فکر میکنم شاید برگردی
با خودم می گم باید برگردی
زیر بید بی مجنون میشینم
زیر شر شر بارون میشینم
فکر میکنم شاید برگردی
با خودم می گم باید برگردی

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون

 




:: موضوعات مرتبط: آهنگ , دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام بید بی مجنون , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ بید بی مجنون , دانلود آهنگ بید بی مجنون از محسن چاوشی , دانلود آهنگ بید بی مجنون با صدای محسن چاوشی , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ محسن چاوشی , دانلود آهنگ محسن چاوشی بید بی مجنون , دانلود تیتراژ , دانلود تیتراژ فیلم , دانلود تیتراژ فیلم لامپ ۱۰۰ , دانلود تیتراژ فیلم لامپ صد , متن آهنگ جدید بید بی مجنون محسن چاوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین
ت : شنبه 23 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد